Skip to main content
Skip table of contents

Support en trainingen

Ben je beheerder binnen Procademy en heb je een vraag? Stuur deze dan naar support@procademy.nl. Support streeft er naar om binnen 2 werkdagen te reageren op je vraag.

Jouw e-mail komt dan binnen als ticket bij support. Je ontvangt direct een bevestiging of je e-mail goed is aangekomen.

Als je een vraag stelt, dan helpt het wanneer je een duidelijk voorbeeld geeft van waar je tegen aan loopt. Het is vaak handig dat je precies beschrijft op welke pagina je iets hebt gezien. Een linkje naar die pagina en een screenshot helpen hierbij enorm! Het is altijd fijn wanneer het screenshot van het hele tabblad is. Dus ook met adresbalk (URL) zichtbaar.

Zorg ervoor dat je de persoonsgegevens beschermt van iedereen in jullie omgeving. Stuur dus geen namen en emailadressen mee, maar liever gebruikers-ID’s. Let er bij screenshots ook op dat je geen persoonsgegevens in de afbeeldingen hebt meegenomen.

In het Jira Portaal kun je makkelijk alle tickets terugvinden die zijn ingediend van jouw organisatie, zodat je een goed overzicht hebt van wat er al is gemeld en beantwoord.

Wij bieden ook trainingen aan voor beheerders, om zo goed en efficiënt mogelijk te werken met Procademy.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.